Fords mest prestigefyllda tävling i god kundvård

Den återförsäljare som når högst kundnöjdhet i varje land i Europa får Fords finaste utmärkelse, Chairman´s Award. Varje år utses en vinnare, som på detta sätt belönas för sina framgångar och sitt bidrag till att göra kunderna nöjda.

Lindqvist Bil AB i Köping har 2014 för tredje gången fått den högsta utmärkelsen av Europeiska Ford som baseras på kundnöjdhet. Förutom kundvård i absolut toppklass, där även marknadsandelen för såväl personbilar som transportbilar liksom uppnående av reservdelsmålsättningarna vägts in, har Lindqvist Bil AB uppnått högsta poäng i Sverige.


Våra kunders uppskattning är vårt viktigaste mål. Vi har vunnit nya kunder och kommer att fortsätta att göra det. Fords och vårt eget gemensamma mål är att maximera antalet nöjda kunder, vilket bara går att åstadkomma med ett stort personligt engagemang, samarbete och en överlägsen kundservice.En kundservice som inte bara går ut på att infria förväntningarna utan också att överträffa förväntningarna som kunderna har på oss menar Anders Lindqvist.


 Used car